Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Já vám taky tu Viktorku nepomlouvám, třebaže jsou to hadráři...:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak muj nazor je, ze to mate nejake pomotane a zrejme mate ve svem, okoli vyrazne jine lidi, nez treba ja ;-)

0 0
možnosti

Tak já fandím Realu! Pro mě je Ronaldo lepší fotbalista než Messi:-) Na jeho fígle s míčem nikdo nemá. A včera? Sudí pískal pro Barcelonu. Těch "přehmatů" sudího tam bylo víc. Jeden z nich byl odpískaný ofsajd, když mohl skórovat Ronaldo, a žádný nebyl.

0 0
možnosti
MZ

Ronaldo je určitě hezčí než Messi, to je ten důvod, proč je pro vás ženský lepším fotbalistou. Přehmatů sudích bylo na obě strany požehnaně (zajímavé, že neofsajd, kdy mohl jít Suarez sám na bránu jste vynechala). Jinak k článku, já mám zase spoustu známých, kteří fandí Realu, ale někteří z nich Realu začali fandit "na truc" proti Barceloně. Co to značí? Nic, fanoušků obou klubů je požehnaně, někde je víc těch, jinde zase oněch. Upřímně jsem v šoku, že podobný článek sesmolil dospělý člověk, protože je neuvěřitelně dětinský.

1 0
možnosti
MK

Ty idoly jsem měl trochu jiné ... Gerd Müller, Bobby Charlton, Johann Cruyff, Gianni Rivera. Ale to je asi dáno věkem. Všichni tito hráli v týmech, které hrály na tři útočníky. Dnes takto hraje jen a pouze Barcelona, proto jí fandím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 919x
Oblubujem vesele aj vaznejsie temy zo zivota. Na pobavanie aj na zamyslenie.

Seznam rubrik