Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z26d61e59n84a 13K98o39č81í

16. 3. 2014 16:54

Andrej Kiska je pro Čechy naprosto neznámou osobou. 

Fico má u obyvatel slovensku kaňku především proto, že dal příkaz na smazání veškerých záznamů aféry Gorila. ( prorůstání Penty s politikou )

Od čias Vladimíra Mečiara je Fico podľa Lipšica druhý prípad, keď sa niekto chce stať prezidentom, aby on a jeho blízki nemohli byť trestnoprávne postihnutí. "Mečiar potreboval imunitu pre kauzu únosu syna bývalého prezidenta Michala Kováča, premiér Fico potrebuje prezidentskú imunitu kvôli zneužívaniu právomocí a kvôli tomu, že bol skartovaný spis z kauzy Gorila," zdôraznil.

1 0
možnosti

Ešte jeden podrobnejší takýto článok aj o Kiskovi a bude to fér. Mne je jedno kto z nich bude prezidentom. Pre mňa sa aj tak nič nezmení a ani jeden z nich mi nezaplatí elektriku a pod. a teda načo sa mám unavovať? Načo sa nechať obťažovať všelijakými politikmi? Oni sa ani jeden z nich o mňa nezaujímajú, ja sa nezaujímam zasa o nich!

0 1
možnosti

Fico je v riti. Je úplně jedno, co řekne, nebo udělá, protože v dalším kole ho soupeř smete rozdílem 20%.

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 919x
Oblubujem vesele aj vaznejsie temy zo zivota. Na pobavanie aj na zamyslenie.

Seznam rubrik